graff

Yo

och godmorgon?
Då har man provat det nya isadora graff nagellacket.. om det är någonting jag ska rekomendera vet jag inte. Men det blev rätt coolt ändå.

Det blev krig om det kan man ju säga, åhlens hade inte det i svart, på kicks var alla slut men hm.
när jag kom dit så var där ett kvar (i svart då), och 3 tjejer satt och pilla på det.

så fort dom släppt ner det springer jag fram och tar det. ops dom såg inte så glada ut men what the fuck yo


Före.. katastrof fult

ett nagellack senare och boooooom

Rätt katastrof detta med. Men lägger man ner lite tid och väljer rätt färger ska det nog kunan bli acceptabelt

jaja tjadå

Kommentarer
Postat av: G E L I C A <3

Jättesöt blogg du har tjejen :)

Kraaam Angie <3

2010-08-11 @ 12:14:37
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0