helt slut.. ovanligt? nää

Efter mycket sovande, sittande och lite lite lite städande sitter man nu här igen.. har inte ork till någonting

mitt smyckesskrin kom idag. jag blev besviken. Det var litet, så jag fick ändå inte plats med mina halsband.
orkade inte bry mig, jag var trött. puuuuuh

får fotta min kläder imorgon istället, jag är slut. helt slut

blir trött på att bara vara hemma, eller inte vara hemma.. utan att vara helt sysslolös dag in och dag ut.

jag måste nog ner till stan imorgon, kan inte sluta att tänka på den andra sjalen. den var så fin ooooh ja. det ska jag nog göra. fast bara i smyg

Baby och jag hade 7 månader idag. Lite fint ändå.. Så hade han ändrat bakgrundbild när jag satte mig vid datorn.


och ja, sims äger stenhårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0