hm clothes

Sådär ja.. Nu har jag salmat mig och ska lägga upp bilder på mina köp. Jag skickade tillbaka det mesta pga. jag kände att jag inte behövde det. Det blev en limegrön klänning, en t-shirt, en byxdress, och en paljett"kavaj".. Svårt att förklara. Den var cool men tänkte att det inte var någonting som jag kommer att använda..


Men det blev en blå skjorta, 99 kr

och en likadan, fast i grön


två vanliga basic tröjor, en ljusgrå och en svart.


En tröja jag kollat på länge på hm men aldrig köpte.. rea 150 kr "tummen upp"


och ett par leggings från HM barn (vem kunde tro?).. passar perfekt. 100 spänn JACKPOTT!

Helt perfekt. Sen klänningen också. Så ja, det var väl de.
och nu får det bli slut på shoppandet.

slänger upp fler bilder sen på mina smycken jag fick hem idag (opsie)

haha

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0