varför? varför!?

Kan jag inte sova ut! Har vaknat runt 7-8 varje dag nu.. Jag vill sova. Men inget ont som inte har något gott med sig.

Man får tex mer gjort, OCH hm´s rea sida är sukt upptaderad.

Som alla vet så är det ju svårt att hitta rea. Eller jag har ialla fall de. När alla affärer i stan har fet REA så lyckas jag (och det är jag nog inte ensam om) allltid alltid inte ha några pengar? Och jag har alltid pengar annars.. öpuh blir så trött på de

Men passar man på att kika in på HM sale sida såhär vid 8a tiden på morgnen finns det såå mycket snyggt att klicka hem. Bara så ni vet

inget intressant egentligen men, Tjarrå

mellan kl 07:00 och 08:00

Och några timmar senare.. samma kategorie, nu med mindre kläder.
Och mest skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0