god kväll

Sitter igen i mina kära gröna soffa och är entligen hemma efter bullbak, shopping osv. Har tv:en på i bakgrunden och lyssnar på hur dom förklarar att människan och neandertalaren träffades för flera tusen år sedan och att de är därifrån vi kommer.. Ooj oj oj  som det kan bli. haha

Men från en sak till en helt annan. Som ligger typ                                             enda här borta. Shopping, ja just det. Är glad. Inte glad, utan överlycklig och verkligen hmm ja glad? Men det lät tråkigt. Har ialla fall shoppat. Fint, ja.

nu är den min.. bara min
men kunde inte riktigt bestämma mig..

så det fick bli en svart också. sitter ju puuuuuuurrrrrrrrfect på
och sen också en-----

Transparent leopard blus. as het med svart bustier under, och sedan istoppat framtill i ett par läckra jeansshorts. MUMS!


men jaja hare nice. nu återgår jag till neandertalar tv hoho tjarå

Kommentarer
Postat av: Frida

VILLLLL OCKSÅ SHOPPPPPAAAA. Hoppas du köper något till mig i bulle? ;)

2010-05-10 @ 20:12:10
URL: http://fridet.blogg.se/
Postat av: Lollo

klart frizel! Inte alls långt kvar nu

2010-05-10 @ 20:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0