haha men tjena!

HAJE! det var inte igår.. Men jag kom fram till att jag hatade den förra designen och den såg så kluddig ut. Men nu ska jag göra om den igen, och denna gången vet jag hur jag vill ha den :P

En sak jag kommit på är att jag ska bli en läppstift tjej. Typ maria montazami fast häftigare, ta det till en helt ny nivå. En helt ny värld liksom! Älskar läppstift, jättemycket! Så ja, från och med nu ska jag alltid ha läppstift. Var ni än ser mig, på bussen, stan, toaletten ja var ni än ser mig ska jag stå med mitt läppstift. LOOOOOO wait for it VE IT!

Ja jag vet så jävla bra. Men nu vet jag inte var detta leder någonstans. Men en annan sak jag kommit på, haha det vet jag att jag kanske inte är den första med. Det är att stora halsband är så jävla snyggt! både till vardags och fest, till en helt vanlig t-shirt. Jag brukar vilja hålla min outfitar hyffsat enkla, men nu ska jag även det ta det en nivå högre. Jag vill ha tjocka mysiga tröjor och stora fina exlusiva halsband. Eller dem ska ialla fall se exklusiva ut.

Här är ett jag verkligen inte hade tackat nej till!

Men jag ska ha det, så är det bara. Och jag ska bära det alltid! Ååååh ni fint, kan nte sluta kolla på det.
Men jaja det var allt för denna gången. Vi höres

TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0