Loppis

Idag ställde jag och mammsen klockan, och vid 10 tiden befann vi oss på loppis!

Det är så sinnesjukt kul! Och både jag och mammsen gick loss totalt! Med mig hem fick jag ett par superfina svarta jeans med hög midja. Dem var bootcut, och jag tänkte mig på att sy in dem. Fast det slog mig när jag tittade på symaskinen att jag har ett par likadana med stuprör. Så jag går nu emot mit själv och accepterar halvt utsvängda byxor. Det är faktiskt snyggt med rätt kläder till! Jag är ialla fall mega nöjd, och är nu stolt ägare till min första jeans utan stuprör! :)

Hem med mig fick jag också en lite oversize t-shirt i glittrigt material, och en oversize neonrosa skjorta. Var längesen jag kom hem från en loppis och var så pass nöjd som jag är idag! Love it! :)

Idag ska jag även ta mig tid att fixa med min design, eftersom jag slängt in så mycket som 3 inlägg på 2 dagar. Sjukt!

Här är ialla fall en bild jag tog mig tid att ta! Har på mig mina bootcut jeans, som förövrigt ger en superfin rumpa och lår. Har även på mig min svarta glittriga t-shirt som jag köpte, fast man inte ser den så bra!



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0