stickat

Jag älskar verkligen stickade tröjor. Helst av allt ska dem vara i färgskalan grå eller beige, men på senaste tiden har jag också börjar sukta efter rött. Underbar färg!

Det bästa som finns är om man har turen att hitta en stickad tröja med luva. En stickad oversize tröja, men stor luva. Kan det bli bättre? Ja utan resår. Då är det ultimata tröjan! hatar allt som har med resårer att göra. Död åt dem!

Och nu är det så att jag hittat den ultimata tröjan! Jag vill matcha den med svarta stuprörsjeans, rött läppstift, ett snyggt classy oversize halsband, dr martens  och en slarvig fiskbensfläta eller en slarvig knut. Så läckert!



400 kr, ja den ska bli min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0