tjejsnack

Har precis kommit hem från hysan. Det blev tacos och massa mys!

Det var jag, emmelie, hy och sofie. Vi bara satt och snackade massa skit, allt från vad som händer i dagens läge, till all skit vi sysslat med när vi var yngre. Fan vad roligt liv man haft, och jag ångrar ingenting av vad jag gjorde när jag var yngre!

Men vi kom också fram till en sak. När man var 13-14 år gammal var det alltid någon som hatade en och var "efter" en. Sjukt omoget beteende!

Men en sak slog mig.. Jag har fortfarande massa, eller inte en massa. Men plural människor efter mig som hotar att dem vill slå mig. Varför har jag ingen aning om? Det är inte så att jag bryr mig, men dem borde ju ha en klocka som ringer i huvudet att det är så barnsligt beteende. Men jag bryr mig inte. Jag lever i fred! :) Men det kanske är så att dem bara är avensjuka? Ja så är det nog.. Men Carpe diem, eller hur empan? hahahha love myself

Nu blev det ett långt inlägg till, men ja ni fattar vad jag är ute efter

TJAA


I´m awesome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0