"utgång"

Efter loppisen så blev det hem till soffan. Eftersom jag var väldigt trött så var jag rädd för att somna, så jag och möller bestämde för att vi skulle ut och gå en runda :)

Eftersom möller är så slö (du är slö möller ;) ), så ville han gå i ramlösaparken istället för jordbodalen. Så det fick helt enkelt bli det. Det var superskönt, och det var kul att träffa möller ockås eftersom det var ett bra tag sen sist!

Så det blev en massa prat, och vädret är ju helt underbart ute idag också!

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite, sen kommer emmelie och jennie hit.

Håller tummarna för min älskade jennsone som ska på arbetsintervju på mitt jobb idag! Känns dumt att kalla det "mitt" jobb, jag har ju bara jobbat där knappt en månad. Men det är ju faktiskt mitt jobb! :D haha



Bjuder på en superhet bild på mig och möller från i våras :D

Kommentarer
Postat av: jennsone

vad söt du är älskling :)

2011-09-22 @ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0