vilken vecka

Åh fyfan.. Ett under att jag fortfarande lever!
 
Sumerar lite snabbt..
 
I onsdes blev det en impuls cykeltur ner till hampan, som sedan ledde vidare till sirocco. Jag och migge efterfestade och min cykel bar mig hem igen vid kl 09.00 på morgonen.

Bakis som ett as la jag mig och sov hela dagen. Tänkte att jag skulle ha en mysig hemmakväll.. Med olja i håret fick jag ett sms om jag var sugen på att hänga med och grilla, och ja det var jag. Så jag drog åt mig det första jag hittade och sen satt jag, tokke, max och tim på en random gräsmatta. Käka korv och chillade.
Mitt huvud var dock någon annanstans!
 
Och sen var det fredag.. Med 2 mackor i magen så begav jag och min ädla springare oss till förfesten. Efter en flaska vin och x antal öl så var det stan. Jag var såååå sne i skallen, men det var kul. Träffade mackan och vi begav oss på äventyr.
 
Lördag. Åh fyfan.. Ett huvud med två bakfyllor kan inte sluta bra... Drog hem till olivia där möller även var. Vi chillade och åt massa snackzzzz! Sen smsade ludde, och vi drog ner till någon ny reggae klubb som öppnat. Litet men jävligt soft! Så där stod vi och gunga med vars en red stripe i handen i några timmar. Racercykeln tog mig hem samtidigt som gangstamusik spelades i mina öron. Kände mig stenhård!
 
Nu bär det nog av till stranden med min nyfynna vän! Men hela min kropp är så fucked up. Vad hände liksom??

 
Roooompa! Från i fredes!

 
Och såhär såg jag ut när jag vaknade i morse. Vad hände där liksom?

Nej stranden och mina maxade mackor kallar.

peace out haters and lovers <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0