pälsmössan

idag bar det av till syster för att byta klappar.. Det var trevligt :) Vi åt lite kakor och drack julmust.

Idag körde jag stenhårt på pälsmössan, och lät min nya pälsjacka som jag fick hem idag stanna på galjen.

men jag trivdes bra i min mössa och mitt skrikande oranga läppstift.. Och gud vad alla glor när man har det. Kan vara för det ser ut som mina läppar lyser när jag använder det. Men snyggt tycker jag.



snygg bild på mig. Snyggare än så blev det fan inte då jag inte har ork till att sitta ocg fotta mig själv i fem miljoner år. Men jag tycker den blev helt okej, förutom att mina näsa inte ser ut att höra ihop med resten av ansiktet. Men jag är snygg, så är det bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0