This boots are made for

Min blogg har typ gått och död.. Inte mitt fel, sommarens fel helt och hållet..
Men vad ska man säga, finns inte så mycket att säga. vill inte säga att jag har ångest. för det har jag inte. Men säger nog det ändå. För har för mycket att tänka på.

jag borde söka hjälp för mitt klädberooden. pallar typ inte. jag lider lite. meeen jag gillar det lite. (ändå. men ja, så är det ibland. asllting löser sig. Klicka hem ett par as snygga stövlar på tradera idag. Bara 115 kr med frakt!

Sjukt. Dom är snygga.. Ska lägga upp lite bilder i veckan tror jag.

Mina stövlar.. Grymma!

Kommentarer
Postat av: emm

varför har du en wannabe kissie tatuering på din handled???

2010-07-26 @ 22:05:36
Postat av: Lovisa

ehhh lol? Vad fan tänker du med?? :P

2010-07-26 @ 22:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0