HOLA!

God morgon!

Sitter i soffan nu och har precis städat upp lite här hemma. Man är ju ledig idag, men har massvis to do(!). Först och främst måste jag dammsuga mitt rum för att jag fått aldelles för många vänner där inne på sista tiden, hihi..

Ska ner i stan en sväng med jensan och växla pengar osv inför resan som bär av om mindre än en vecka! Usch vad tiden gått snabbt. För snabbt. Men skönt ändå, och där nere ska det shoppas som bara den.

Har ju dock råkat beställa lite grejer nu innan, som inte riktigt har varit av min mening. Det blir bara så när man är 18 och får ta hand om sina pengar. Men det har ändå gått någerlunda bra än så länge. För många klädinköp bara. Om man då kan säga FÖR MÅNGA? Haha nej tror knappast det.. Dessa skorna har jag bla. beställt. Jag dör för dom, jag blir knäsvag.. Vi ska dela så många minnen tsm!
typ jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0