glad

har nu beställt lite kläder, dom kommer denna vecka om jag har tur!

tänkte visa vad det är hihi


en mysig poncho.. men luva! som jag absolut måste ha

en cool soft klänning.. kunde inte bestämma färgen riktigt

så fick bli en likadan i orange

cool t-shirt

cool t-shirt med skinndetaljer

fluffar till mina skor! love them! blev de två till vänster! :)

en stor mysig sjal.. som jag kan begrava mig själv i

en mysig 80´s softe tröja

en super sweet blus

ett par chino liknande byxor

en underbart fin skjorta

ett par vanliga glans leggings med dragkedja

och ett par randiga.. haha älskar dom!

mysig tunika

skinnleggings med fickor

gråa mysiga leggings!

skinnjacka, eftersom mina andra fick åka på semester tillbaka till 2009


underbar kappa med äkta pälskrage! helt underbar, älskar att luvan är stor! :)

så det var de. Någonting måste man roa sig med när man är sjuk ju. tjaaa

Kommentarer
Postat av: Frida

Mehhhhhhhhh mycket du bloggar dååå neeerd

2010-11-18 @ 14:11:12
URL: http://fridet.blogg.se/
Postat av: Josefin

var beställde du kläderna? måste veta :D

2010-12-08 @ 15:04:20
URL: http://emojosse.blogg.se/
Postat av: Philippa

Vart kommer kappan ifrån?! Ursnygg!

2010-12-27 @ 22:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0