ledig

ooh så skönt.. har redan fått mycket gjort. och klockan är bara halv 11.. duktig lovisa (klappar mig själv på axeln)

sitter toppless och funderar på om det ska förbli såhär för dagen eller om jag ska klä på mig.

Men det är nog bäst så.

Nu blir det ciggi sen hem till syster och chilla med henne. Efter det bär det av till banken för att öppna ett nytt konto så jag kan spara pengar till min 2 miljoners lägenhet, haha.

Sen måste jag köpa en nudefärgad bh. Passar på att göra det medans jag är i stan, det är soft. Pallar ej tvätta. Har typ en ren bh som är i storlek 65 B. ajajajaj och den tar jag ej på mig, går jag hellre utan.


nää nu drar jag, ska fan köpa en jacka ikväll, fast jag inte borde. Men får väl rensa ikväll med.


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0