tropikariet

Haha efter.. Men vafan dåd då. Får man vara, om man är Lovisa
Väldigt trevlif visit. Men alltså vad tänker dom med? Gå igenom ett pissmörkt rum med fladdermöss som flyger hur dom vill. En flög in i Jennies huvud, och jag blev livrädd och sprang raka vägen ut där ifrån!
Satt som en liten gnällig utanför och väntade på att de skulle bli färdiga. Blir lite pinsamt när en 4 åring och en 6 åring är modigare än mig. Men vad ska man göra? haha thats life liksom!

Här kommer en"sexig" bild på mig och min vän, sötast i världen. Inte jag då på bilden. Men han var väligt rolig, och envis över att klättra upp på mitt huvud hela tiden. Vönta bara på att den skulle bajsa på mig.

Tur nog hände det aldrig!

Dock dålig, och hemsk bild. Men ville ej blända de stackars lemurerna med blixten, som vissa andra egotrippade idioter.. No respekt

Och så bjuder jag på ett fiskklipp.. Alla helt fascinerade över fiskarn, haha!


Och om en exakt en månad idag, simmar vi med firrarna... yeayy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0