besvikelse

TJA!

Idag så har jag varit sjukt. Suger så stenhårt!

Men får hoppas på att jag mår bättre imorgon, för då ska min älskade Emma fira sin 20 års dag :)

Men nu till huvudämnet. Beställde en jacka för cirka 2 veckor sedan.. Den underbara vinterjackan om någon minns?

Idag mejlade jag dem eftersom jag fortfarande inte fått den. Det vände snabbt till besvikelse när de sa att de försökt kontakta mig för jackan var slut i lager... Så till min besvikelse fick jag istället välja en annan jacka


Denna blev det istället.. Och jag är nöjd. Älskar allt med luva. Från ett märke som heter Nibbuns som gör kändis inspirerade kläder. Får hoppas att den sitter bra också. Förväntas väl komma om cirka en och en halv vecka.

Hoppas på att jag blir nöjd!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0