tips

tänkte bara uppdatera med ett superbra tips!

Jag är nog inte ensam om att ÄLSKA jeffrey campbells skor.. Men jag är nog inte den enda heller som känner att prislappen inte riktigt faller än i smaken. Tror alla har sett kopior som ser riktigt B ut, men här ska ni få se!

Nu har jag hittat ett ställe man kan få tag på den höga modellen, med hög klack som tom. nästan är snyggare än orginalet.




Finns i flera olika färger och prislappen ligger på ca 450 kr med frakt. Är jättesugen på de svarta eller de mörkröda. De som jag också tycker är underbart med dem är att de ser smalare och mindre klumpiga ut än origanelt.

Ni hittar skorna HÄR

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0