wie

nu är jag glad. Har bestämt mig för vilken balklänning, vilka skor, väska och smycken jag ska ha. Kommer bli så läckert.
Men eftersom jag redan äger väskan jag ska ha, och smyckena också redan är inköpta, så blir det till att klicka hem både klännign och skor nästa vecka. Kommer bli så jädrans snyggt!

Eftersom klänningen jag hade tänkt mig är rosa, så tänkte jag svarta accessoarer.

Wie! Här kommer mitt slutliga val!

Den rosa klänningen! Älskar att den är lite kortare framtill så skorna syns.

Väskan

Skorna! Hög platå, så jag kan gå i dem hela kvällen.

och två stycken av dessa!


Kommer bli döläckert

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sexy mamaaaa... Men du borde ha klänningen öppen mellan brösten tkr jag :) Och andra smycken än plastsmyckena, något mer exclusivee.

2011-02-27 @ 12:21:38
URL: http://fridet.blogg.se/
Postat av: Lollo

tänkte det med.. men sen är det fint eftersom allting "blänker"

2011-02-28 @ 00:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0