träning

alltså det känns som jag blivit besatt av matprogram. Eller snarare bantningsprogram. Eller så förföljer dom bara mig. Fattar inte alltså.

Men imorgon ska jag dra min feta röv ner till gymmet och teckna gymkort, sen ska jag börja träna på allvar. Jag börjar bli fläskig. Inte bokstavligen då, men i min huvud. Runt hjärnan ligger där säkert ett fett jävla lager som får mig att tänka slow som fan och bara vilja dö på allt som har med att röra sig att göra.

Nej nu blir det slim time, och inviga mina reebook easytone på riktigt. Stackarna har ju inte fått röra på sig alls sen dem köptes i början av oktober. ILLA!

Och sen har jag hittat ett par jättefina short som jag bara måste ha! men finns ju bara i one size, och dom passar ju knappast mig nu. Det är allt som finns att säga om det...


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0