dumma hm

just nu är jag lite pist off... Beställer kläder från hm, sen kommer dem fram när man är fattig


Men sen är ju problemet att man måste packa upp och prova.....

Så skickar dem ju världens skönaste jeans.. Nog dem skönaste jeansen jag någonsin haft på mig. Helt perfekta, sitter som smäck! Jag vill inte ens ta av mig dem! och 400 kr var väl inte allt för dyrt..

Hatt! Ja jag har bestämt mig. Jag är en hattmänniska, och denna ska få vara med i min samling. Älskade färgen så extremt mycket. FRÄSCH!!

Och sist men inte minst! ett par metallic UGGS! love them! så jävla mycket mig så jag vill spika upp dem på väggen. Köpt på HM.s barnavdelning och verkligen supersköna!

Ja det var väl en sammanfattning. Handlar inte om så jättemycket, men det är klädångesten som smyger sig på en sakta men säkert.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0