efterlängtat

blogginlägg.. skämt och sido, eller?

Eftersom alla tycker jag är tråkig för att jag aldrig uppdaterar så tänkte jag att jag skulle börja min comeback med ett tråkigt blogginlägg!

Idag när jag rengjorde mina puderborstar så slog det mig.. Det är inte alla som inser hur mycket skit och bakterier som samlas i dem fast dem ser fräscha ut. Så här kommer inlägget:

Hur du tvättar dina puderborstar!

Du börjar med att krana upp en skål med vatten, och cirkus 2-3 klickar diskmedel. Då blir vattnet såhär.



En puderborste. Som till synes ser ren och fräsch ut.. Men skenet bedrar


För efter en omgång ser vattnet ut såhär.. Det kan tom. behövas byta minst en gång för att så mycket skit som möjligt ska bort. Var inte rädd för att trycka, puderborsten går inte sönder. Tänk på att skölja av den i kranen någon gång med.

När du är klar så streta ut borsten och tryck den mot papper för den ska torka snabbare och smutsen som ev. är kvar trycks ut över pappret!


Efter detta så kan du vara berädd på att dina puderborstar kommer bli som nya!

Underbart både för sminkningen och för huden!


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahahaha du är för söt

2011-07-02 @ 15:07:12
URL: http://fridarullgardina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0