förföljd

Eftersom jag länge känt att detta linne förföljt mig så fick det följa med mig hem igår... Jag tycker om det ändå.
Men efter ett stort behov av svarta jeans har jag letat rundor hela morgonen, och sen hittade jag ett par sjukt snygga..

Gissa var? I min egen låda.. Ibland känner man inte sig själv så bra som man trodde. Men jag är nöjd


idag känner jag mig hett, det enda som krävdes var ett linne med prislapp ett par fett sexiga brallor som jag förmodligen för 10000 år sen köpt på tradera för en 10a, och ett jävligt fettigt hår.


och mitt rum har nu förvadlas till en gardrob med en säng.. inte en säng med en gardrob. utan tvärt om som sagt. Jag sover i min walk in closet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0