student

ja alltså problemen börjar ju uppstå när man måste köap en fucking vit klänning.. Vad är det om liksom? Tycker inte ens om vitt.. Och svart klänning på studenten funkar ju helt enkelt inte, om han inte heter ursula och är gothare typ..

Har hittat tre stycken nu! Och nu får ni fan komma med en åsikt! Jag vet om att ni läser, men om nur bra ni är på att kommentera är ju en helt annan sak! Men jag bryr mig inte om vilka ni är, vill bara ha en åsik TACK!

3 klänningar, 150 kr, 200 kr och 650 kr.

Vanlig vit, fin med smycken nersläppt hår.. Dock ska bögrosetten bort

650 kr.. Helt underbar och älskar att det är guld vilket matchar min fina mössa. Inte överdrivet billig, men det är också en klänning man kan använda mer än på bara studenten! Dock vet jag ej om converse passar till denna??

Och sist, 150 kr! Vanlig och det gillar jag. Eftersom man kan matcha med allT! med smycken eller utan. Uppsatt eller nesläppt hår. Ja den passar helt enkelt till allt. Sen blir den ju lite till vad man gör den till eftersom den ser ut smo den gör.


Ja nu behöver jag er hjälp!
Känns inte som att det är för mycket begärt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0