ett inlägg om dagen

Ja eftersom ni har ökat markant här nu, så får jag väl lova er en sak!

Ska slänga in minst ett inlägg om dagen, så ni kan stalka mitt liv. WOOOH

Idag mådde jag piss imorse, så min och daniels plan åkte ju rakt åt helvete. Vi skulle gå loss på systemet, och sedan supa oss fula respektivt ta en fika. A-lagarna har ju börjat hänga ute i solen nu, och det är ju ett gäng softa gubbar.

Gick ialla fall loss på familia och köpte några armband, och en ny skjorta. Jag är nöjd! som vanligt



Jag bara älskar min nya mobil. Den är fan bäst

Men nu ska jag sitta sluta och pilla navelludd, för nu kallar duschen. Är trött på att lukta död råtta

puss och slick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0