underbar dag

Ja idag är det verkligen en underbar dag! Idag står städning och annat piss på dagordningen. Men jag står fortfarande fast vid att denna dag är en bra en!

Dock finns det ju alltid en negativ sak. Min hårfärg har fortfarande inte kommit, men den skulle komma senast onsdag sa dem. Så jag får gå med fuckedup fult hår i två dagar till. Så jag tror jag överlever.

Klickade även hem de underbara skorna från USA. Kommer bli så jäkla grymt!
Projekt rum har dock blivit aningen försenat, men ska sätta fart med det också, så mina nya skor för en alldeles egen fin plats på väggen.

Vågen står på 58 kg till mina 174 cm, och solen skiner över mig. Fucking wonderful! Tatueringen håller på att läka ordentligt, vilket också är så skönt.

Ikväll ska jag pyssla med mina jeans, så där blir några till som är färdiga. Ska köpa hem fler nitar, och lite fucked upp snygga smycken. Idag är helt enkelt min dag!



Peace out mina kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0