lol

haha jag är så jävla rolig. Älskar mig själv!

Nu har jag fått för mig att jag ska ta körkort for real. Så nu peppar jag som fan. Intensivkurs i slutet av september är vad jag har tänkt mig. Har ialla fall sagt att jag ska ha det innan detta året är slut. Och ni som känner mig bra vet ju att om jag har bestämt mig för någonting så blir det oftast så.

Så nu har jag satt ut lappar överallt och skrivit små noteringar till mig själv att jag ska spara pengar! Det är annars ganska lätt att glömma, och efter en tur på väla är man pank igen. Men nä! nu är det allvar :D

Woh jag ser fram emot att ta körkort, köpa egen bil osv. YEY

Här är min bakgrund atm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0