shoppa+jobb

hahah alltså min blogg har blivit en jobblogg. Känns ju kul att jag har ett liv :D

Men igår blev det mys med Jennie och miss univers. Jättemyyyys <3

Nu ska jag snart övningsköra, sen blir det jobb ikväll. Är faktiskt utvilad, trots att jag vaknade av mig själv kl 7 imorse. Känns ju normalt.

Jag hade shoppingförbud, men råkade ändå beställa ett stort jävla paket från nelly.Fan också! Men jag måste ju se snygg ut, så jag blir oemotståndlig för fler ev. jobb ;) Har varit jätteproduktiv idag, och hunnit med jättemycket! Så nu kan jag även övningsköra med min kära mamma. Så att ta mitt körkort kommer bli lätt som en plätt. Fick även teoriböcker av mackan igår! yey

Ja alltså det har faktiskt hänt massa saker i veckan, trots att jag är jobbnarkoman deluxe atm. Men vafan, har man mål att sträva mot så måste man kämpa för att ta sig dit.

Kommer ett roligare inlägg senare. Smek på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0