spara vs. slösa?

ja alltså seriöst, nu jävlar! Jag har cash, men är ju kändast är världen på att vara bäst på att spara. Personligen så gillar jag inte vinterskor, för jag tycker inte det klär my style.. Ni förstår hur jag menar!
 
Det ända jag tycker är okey är dr martens. Men nu är det så att jag har pillat på ash´s boots med nitar nu ett tag, men vet inte om jag vill lägga så pass mycket pengar, då jag inte ver hur ofta dem kommer användad.
 
Men har hittat ett alternativ.
 
Ash´s ca 2000 kr
 
och wannabe´s för ca 250 kr
 
 
Dem ser ju inte lika exklusiv ut, men kan ju faktiskt funka. Ska ta mig en funderare över hur jag vill göra.. Eller om det blir några allas, det vet jag ju inte!
 
Men ett par skor som deffinitivt kommer att få flytta in i min samling är ett par groteskt höga platådojjor med zebramönster. Så jävla grymma! Att prislappen hamnar på runt 2000 kr bryr jag mig faktiskt inte om, när jag betalar för fulhetsfaktorn.
 
 
Med fucking vänliga hälsingar
Lollo from the block

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0