ta mitt liv

Ja den som inte säger att jag kämpar för min brödföda kan ju dra åt helvete...

Dem ringde mig från min andra jobb idag och sa att jag skulle jobba denna veckan. Vilket är för mig lite sådär, eftersom jag jobbar natt på santa maria hela veckan. Men god som jag är, och jobbflowet som jag ändå är inne i så kunde jag inte tacka nej.

Detta resulterar i att jag slutar kl 7 imorgon, börjar där ute kl 12 till 18, sen hem och sova.. Börjar jobba på santa maria igen kl 22. Och så kommer det se ut hela veckan.Fredag ska jag jobba längre, för att få in mina timmar. Så helgen kommer ju vara välbehövd!

Så denna dagen tar jag bara till att sova, ta det lugnt, och fixa massa saker som jag inte kommer ha tid med resten av veckan.

Dem ville ha mig nästa vecka där också. Men frågan är... Orkar jag verkligen jobba dubbelpass i två veckor? Ja det är frågan..

Men ialla fall, förlåt för jag har världens tråkigaste blogg. Men ja jag jobbar, och tom. för mycket. Alla är på mig att jag ska sluta, men har inte hjärta till att tacka nej.

Bjuder ialla fall på en halvskabbig bild från i lördes när jag serverade på sundspärlan. Fick för övrigt jobba över 2 h där med. Inte jobba 2 h alltså, utan jobba 2 h mer. Bilden är mer för att jag ska visa hur långt och fint mitt hår är :D

Slisk knull <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, du bloggar mer när du jobbar än när du inte jobbar tycker jag ;)

2012-08-28 @ 17:51:05
URL: http://fridarullgardina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0