älskar min mamma

nyss kommit hem från jobb. yey!
 
Min mamma är sötast i världen.. Hon vet att jag älskar att sova på soffan, men nu när jag jobbar natt så vill hon att jag sover i sängen eftersom hon inte vill riskera att väcka mig (jag går inte att väcka), så ja så ligger det till. Men nu när jag gick in i vardagsrummet så hade hon bäddat med massa täcken och kuddar i min favoritsoffa. Blev då tvungen att gå in och väcka henne, i en luciaskepnad. In med tända ljus, och med min ljuva stämma framförde jag luciasången all by my self.
 
Dessutom blev jag illa tvungen att klicka hem denna skinnjackan från hm eftersom den var på rea, och jag har pillat på den länge nu. Köpte dock en skinnjacka för typ 2 veckor sen. Men denna... ja det är någon speciellt med den
 

Kommentarer
Postat av: emmelie

snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyggggggggggggg

2012-12-13 @ 19:05:50
URL: http://emmeliel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0