Äntligen!

Körkort! Så jävla nice.. Känner mig så fri. Som en helt ny människa. Skämt å sido! Men ja, riktigt skönt. Det bästa är att jag nu kan ligga ner och ex. bara kolla på tv och slippa tänka på det, eller vara nervös över det.
 
Extra vuxenpoäng till mig när jag körde till biltema, köpte spolarvätska och fyllde på den. Nästa sak är bara att jag ska lyckas ta mig in i garaget. Efter ett tappert försök igår så skrapade jag hela dörren på bilen. OPS! Shit happens.
 
Gjorde upp för det idag, när jag köpte världen fetaste rattmuff! Älskar att bara smocka in så mycket fula saker som möjligt. Det blir liksom en sån hög fulhetsfaktor att det blir coolt.
 

Kommentarer
Postat av: Anders L

Grattis igen, känns rätt gott antar jag :) Snygg rattmuff....eller inte, kanske därför du vallar in bilen i garaget, dyrt i längden ;)
Kör försiktigt å var rädd om dig, skit i bilen, det finns många fler.

Svar: tack så mycket anders :D Det var ju bara ett simpelt misstag ;)
Lovisa Dahlqvist

2012-12-22 @ 01:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0