hatar julen

alltså julen må vara den tråkigaste högtiden ever. Julklappar är tråkigt, vädret suger, och allt annat. Ja det är bara jävligt tråkigt!
 
Jag önskar mig ingenting, jag vill inte ha någonting. Eller jo, jag har önskat mig en sak av mamma.. Men det går knapps att räknas då jag önskat mig en kran som fungerar till badkaret då jag saknar att bada. Just nu fungerar det i princip bara som en tunna. Lönt liksom?
 
Olli var ialla fall på besök innan, vi satt och kollade lite flyg, hotell osv. Längtar fruktansvärt mycket!
 
Dessutom har jag kommit på en sak. Är det något fel på mig när det bästa att se fram emot i mitt liv just nu är att ta truckkörtkort? Ja alltså jag känner inte att alla hästar är hemma. (och att mac kommer med donken snart)

Kommentarer
Postat av: Anders L

Ingen bra dag idag? Man ska ha en del dåliga dagar för annars uppskattar man inte dom braiga.
Du ska inte ta truckkort, det är alldeles för många som har det redan, jag tex :) Nej fokus på bilkortet nu, en sak i taget.
Kram.

2012-12-18 @ 19:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0