smått förbannad

Okej, hej!
 
Failade min uppkörning idag... För andre gången och känner mig total fail helt seriöst! Den var bara en sån liten sak som gick fel, och det gnager på mig enda in i benmärgen. Men nu kan ju ni vara glada och skratta åt mig, ni som förmodeligen är inne och läser som är falska och egoistiska! Mina äkta vänner stöttar ju mig, och fortsätter att klappa mig på axeln. Nästa gång blir det bättre..
 
Men hela den här körkortssaken har blivit en skräckupplevelse för mig. Började med att jag valde fel körskola, big time. Fel årstid, verkligen! And so on....
 
Haft mycket som bara gått emot mig, men jag ger ialla fall inte upp. Körkortet kommer jag ha, förr eller senare. Får tänka possitivt och se det som att hade jag inte börjat på körskolan nu, så hade det gnagt på mig istället.
 
Jaja shit happens, men jag mår bra, är frisk och har många underbara människor runt omkring mig. Det är huvudsaken! Jag har klarat mig utan körkort i nästan 21 år, så lär jag nog klara mig några månader till.
 
Puss på er, mina lovely friends! <3

Kommentarer
Postat av: Anders L

Du kommer att fixa det, utan tvekan och det kunde vara värre som när jag körde upp för mc den 3 december uppe i Växjö i 2dm nysnö och körde ifrån övningsbilen med inspektören i :O.
Bara på det igen och tänk att uppkörningen är bara ännu en övningskörning.

2012-12-06 @ 09:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0