tixxx

Ja alltså fyfan. Får tagga ner med mitt drickande nu. Har börjat få ryckningar i hela kroppen. Det känns ju sunt!

Men ialla fall, min springare tog mig ännu en dag i alkoholens vägar. Destinationen var Dalhem! Och ja, öl blev det. Massa öl! Älskar att vara impulsiv. Förstår mig inte på såna tråkmånsar som måste planera allt. En stor tumme ner för dem.

Men ialla fall! När jag kom dit så stod där en supersöt ipig på bordet. Den gav ifrån sig ett sånt superbt ljud att jag for upp i taket av chock. Jag var ju bara tvungen att klicka hem en till mig själv..

Det sägs att fylleshopping är det bästa som finns, och det är nog sant. Man gör så smarta beslut, utan att tveka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0