då var det dags igen

Ja precis..
 
Får dra mitt liv lite snabbt. Har nu klarat av mina 3 veckor på kundtjänst, och nu var det dags att byta yrke.
 
Men kommer lite senare till det. HIHIH

Igår kom mr tokke hem till mig, vi chillade och tog med oss pic nic hem till jennie, där öven jolle var. Vi åt och snackade massa skit. Kvällen spårade och jag blev väldigt full. Det blev beerpong med en improviserad pappersboll. Det gick ju som det gick. haha
 
Sen efter fyllan hade slagit i så drog jag och mr tokke hem till mig och ja. Sov? Ja något i den stilen HIHI
 
Vaknde, och han drog. Nu sitter jag bakfull i soffan och peppar ännu en arbetsvecka. Men just det, jag är inte klar.
 
Ska med mackan till stan vid halv 4 och hålla honom i handen när han ska pierca sig. Sedan tar vi båten över till danmark för att jag ska prata med mina framtida chef. YEs så är det
 
Kommer börja jobba på en resturang/bar i danmark nu. Men man ska inte hoppas på för mycket innan man vet hur det är. De flesta inom resturangbranchen brukar vara rätt fucked up. Men det återstår ju att se!
 
Så nästa vecka blir det jobb 6 dagar, + att jag ska jobba på HIF i sweden. Så det blir alltså ett dubbelpass på måndag. Kommer nog inte alls vara sleten. Men cash is king!
 
Efter jag pratat med fröken chef, så ska jag och mackan köpa på oss öl. Sen blir det mys i solen, och se över mot vårt kära fosterland. MYSIGT!

Ikväll ska jag tvätta och sova! Det förtjänar jag. Behöver kläder att ha på mig. Jobbat som ett as de senaste veckorna. Så har inte haft tid med något.
 
Ja det var väl allt för det här gången. Mitt huvud exploderar, så nu ska jag kränga frulle. Och hoppas jag överlever dagen.
 
Peace out lovers and haters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0