idag är dagen

Då jag känner mig äckligt kreativ. Men mitt huvud är för tungt för att följa med. Börjar bli sjuk, då mina ena mandel säkert är störe än min ena hjärnhalva. AJ

Mamma leker a-lagare i trädgården, och väcker mig genom att lägga en bulle med bulle på min mage. Ungefär som att locka iår med en morot.

Imorgon är det sista jobbdagen, sen är det helg. Projekt kundtjänst fortsätter på måndag, så det är väl soft.

Vill köpa skor, smycken underkläder. Vill köpa allt! Men just nu får jag nöja mig med av vad jag kom ut från hm med.

Vill tatuera mig. Vill ha en arm. En hel arm. Save some money and ink my arm. untz untz

måste vara kreativ nu. Ska hitta någonting att göra. Ska nog boffa kemikalie x

Peace out bitches and hoes



Dessutom har jag blivit pro på ps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0