sexy and i know it

Ja fyfan vilken galen helg!

Började med att ramla hade kalas, för hon blivit hela 22 år gammal. Jävla kärring. Jag är ju förövrigt bäst på att ge presenter, och av mig fick hon en flaska vin och en propellerkeps! Sjukt klockrent

Allt var soft och kul. Med roliga jordnära människor. Förutom någon som enligt mig fick ett stort minus. Men när vi kallar honom mr minus stuckit. Blev allt - tjohoooo

Energin bara flödade. Fyfan för missbrukare. Dem dödar mig långsamt inifrån, och utstrålar så dålig energi.

Jaja, nog om det. Det var soft! Det slutade med att jag och möller däckade i en förförisk ställning i soffan. Love u babe!

Sen tar vi nästa topic

HALMSTAD

Nä fyfan vad sjukt. Det är de enda jag kan säga. Bestämde oss i ren impuls att vi skulle dit. Fixade oss och satte oss på tåget. Drack på tåget, och vinglade av till mr adler.

Där spårade det. Det ledde både till de ena och det andra, som involverar lapdancear, underklädes catwalk, rökmaskiner och diskokulor. Oshit

Springde i trapphuset i endast trosor och t-shirt hittade vi en vän. Det blev fifa. Fyfan vad jag sög. Måste öva HÖHÖHÖH

Vaknade sen i morse och visste inte vart jag var. Tände ciggen på brödrosten, stamplade ut från lägenheten. Hittade till avsedd destination där min byxor var. WOHO

Vi walk of shameade hem vid kl 1. Sen family guy i soffan, och pizza. OFC

Nu ska jag sova på soffan, och sen tagga jobb imorgon!




Bilder från i fredes. Just love my purple hair

Peace out haters

puss och knull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0