never ending party

oh shit. I feel good

Drar det kortfattat. I onsdes var vi hos kevvan med x antal folkz. Massa alkhol är djävulskap. Nä men det var soft!

Festen fortsatte, när vi till sist somnade på soffan. Fick sedan oss ett jävla uppvak, som resulterade att vi tog beslutet att gå hem. Det regnade, men vi kämpade på. Och lyckades ta oss fram till avsedd destination.



Fina tjejer från i onsdes.

Allting har ju nu fortsätt. slutade med att jag slutade upp hos kevvan ännu en dag. Igår då!
Drack öl, med massa trevligt sällskap. Mysigt!

Mycket seriöst och oseriöst as usual. Men det är gött! Tack för de liksom

Såhär söt är jag nu. Sleten som en stock. Men snart kommer hysan så då är det dax för golvläggning.



Peace out haters

Kommentarer
Postat av: Anonym

I have allways been in love with you, but you are unable to see that. I have felt this way every night and day.(sjukt bra låt)



I LOVE YOU BFF! hihi, mitt namn är jennie malmgren och jag är söt och rolig och älskar dig bästis!:D

2012-05-18 @ 18:38:54
URL: http://duarbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0