don´t miss me... i´m here

ja alltså tack för denna helgen. Har varit så fucking awesome förutom att jag fick alkoholfria öl i helgen? vad hände där.. tror kylan åt upp min alkholhalt i mina öl, så efter halsande av x antal öl så slog det mig.
 
Sen efter drog vi ner i stan, rejvade loss, träffade på en arbetskamrat som vi åkte med till donken - köpte en cheeseburger. och sen ner i stan igen! Jennie var full som ett hus, men jag tycker om henne då. Underhållning på äckligt hög nivå. Vi stack till hjärt och konnis med möller och rejvade loss med alla oldmens. Känslan som uppstår när vi är mitt i ett pensionärshem och alla börjar dansa gangnam style. Det kändes verkligen unreal!
 
Ja sen blev det taxi hem, och skeda med min mac. Vaknade och mådde bra? wtf liksom.. sov hela långa dagen och åkte sedan tillbaka till olli och mös med hela bakisgänget. Idag har jag kört bil, sista lektionen inför uppkörningen.. Jag är rädd.. allt känns så overkligt! i mitt huvud finns det liksom inte en chans i världen att jag kommer bli godkänt.
 
Idag ska jag städa och fixa annat skit som måste göras. Beställde nyss en supersnygg tröja från hm´s senaste kollektion. Jag har inte kunnat få den ur mitt huvud sen jag såg den. så det fick bli klick klick
 
Men en sak som slog mig.. eller ja fick mig sne var detta... Finn ett fel, eller två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0