hello my name is lovisa, and i speak english

haha ja lite så känns det.. Beställde ju ett paket från monki för ett tag sedan, då en av sakerna var slut i lager..
 
Jag blev ju ledsen, och tänkte att jag måste ha den. Mejlade kundtjänsten men dem hänvisade mig till deras telefonkundtjänst. Så det var bara att plocka fram engelska lexikonet och göra mig beredd mentalt.
 
Men det gick jättebra, och vi skämtade och skrattade. I själva verket kanske hon skrattade åt mig, vad vet jag. Men mission complete för jag får hem min tröja i början av nästa vecka.
 
nu ska jag tvätta mina armhålor, för dem luktar äckligt. Typ som en svettig turk.. Vill ju inte förvandla möller till ett chernobyll barn ikväll. haha
 
kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0