hello stranger in my soffa

alltså helt seriöst så tror jag att något eller någonting bor i min soffa! För varje gång jag sovit i den så blir mina fötter invaderade av någonting och kliar som fan.. Vilket skit, för jag älskar min soffa.
 
Jaja från en sak till en annan. Jag har blivit lurad, big time. Körskolan har bara fortsatt och trycka på mig lektioner, men när jag pratat med dem har dem sagt att jag kan avboka dem för att det bara är just in case lektioner. Men igår när jag ringde och skulle avboka dagens lektioner så blev jag bemött av världens otrevligaste svar, där han i princip hotade mig i telefonen. Så ja, klarar jag inte min uppkörning på första försöket så byter jag körskola. Pratade med både str och konsumentverket igår, och dem tyckte jag hade rätt i vad jag sa.
 
Skitsamma, mamma ska åka med när jag ska köra med chefen på onsdag. Han tror seriöst att jag är ett litet torrt löv en jävligt blåsig dag. Men nej, denna stenen har satt sig ner för att stanna.
 
Tjarrå

Kommentarer
Postat av: Emmy Sjöström

vilken körskola..? liknande hände mej!

Svar: drive in :P
Lovisa Dahlqvist

2012-11-30 @ 17:33:15
URL: http://queenobscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0