uppskrivning

done! klarade den. Fyfan har aldrig haft så mycket panik i hela mitt liv. utan problem det värsta jag gjort. Bara uppkörningen kvar nu!

peppa peppa.. Men tiden kommer gå fort då jag ska jobba ganska mycket fram till det är dags.

Imorgon blir det första dagen på julborden, sen blir det skaka rumpa på lördag. Lovar att jag ska ta pics då. Måndag, Tisdag, onsdag blir det att jobba eftermiddag på santa maria. Sedan torsdag och lördag blir det jobb på sundspärlan osv. Så ja jag har ju det ganska smockat att göra. soooft

Kommentarer
Postat av: Anders

Grattis till uppskrivningen.
Självklart så fixar du uppkörningen också, ta det bara som en vanlig körlektion och tänk inte på att det sitter någon annan vid sidan om dig. Håller alla tummar och tår ;)

2012-11-23 @ 19:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0