Bajs

Ja bokstavligen talar.. BAJS! Mitt hem är invaderat av bajs, från djur av olika slag. Sjukt kul att vakna upp till!
 
Så nu ska jag finna energin bakom all trötthet, och göra rent och fint här. Känner på mig att där ligger ganska mycket lagrat någonstans långt bak.
 
Förövrigt så fick jag mina skor från nelly igår. Så jävla äckligt snygga! Men det som fick mig att häpna när jag öppnade brevlådan var att där låg 2 avier från nelly, med olika vikt. Åkte till posten och hämta ut dem, och hör och häpna. Jenny från Iisbo saknar nog sin jacka, för den har tydligen hamnat hos mig. Ganska cool oversize skinnjacka. Frågan är den om man ska ha kvar den, eller mejla till nelly och informera om detta? Äsch vet inte.. Jag ska ta tag i mitt bajs nu.
 
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0