bom shakalaka

Alltså shit. Jag bara längtar till fredag, först och främst är jag ledig. + Att jag ska till frisören och sätta i mina långa röd extensions! Sen ska jag lägga upp på mitt signalröda hår!
 
Snackade med olli i telefon innan. Saknat min bebis! Men det är så jäkla mycket nu, men när körkortet är fixat så blir det fan roadtrip för hela slanten.
 
Alltså jag längtar efter ullared så fruktansvärt mycket, och har gjort det i flera månader. Men nu börjar det närma sig!!
 
Så mycket jag längtar efter just nu, och den 30e ska jag äntligen tatuera mig. Det är många som undrat vad jag ska göra, men jag har inte velat skriva om det. Men jaja skitsamma! :D Ska göra två stycken skelettfåglar på ryggen! Ganska stora på vardera skulderblad. Kommer bli så äckligt nice.
 
Idag har jag förövrigt gnagt av alla mina naglar. Fråga mig inte varför, men det är ett maniskt beteende. En notis till mig själv är även att jag måste sluta att tugga på mina lillfingrar när jag sitter vid datorn. Det gör ont, och båda min fingrar är helt köttade nu.
 
Borde finnas tuggleksaker för människor. När vi var yngre brukade jag och jennie sno limmstift från skolan för att vi skulle kunna ha något att tugga på. Så jävla kul! Den andra tuggleksaksfavoriten var ju även tvättsvampen när man satt i badet. Och med lite skum på det så blev det en like extra kryddig parfymig smak. Bästa skiten ju. Ganska ska börja tugga på soffan, men då undrar nog mamma vad jag håller på med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0