Hola amigos!

Tja, Tjena Tjena and so on...
 
Mitt huvud är helt fullsmockat atm. Och har inte så mycket annat att tänka på än allt som måste göras. Är jag inte på körskolan, så är jag på santa maria, är jag inte på santa maria, är jag på olympia, är jag inte på olympia är jag på sundspärlan. Och vet ni inte vart jag är? då ligger jag nog död i ett dike.
 
Skämt å sido!
 
Men körskolan rullar på, och nu börjar det närma sig uppkörning.. Jag bara längtar till att jag kan bocka av det från min to do list..
 
Ikväll blir det jobb på Hif, och sen efter det hoppas jag på att komma hem till mitt fedex paket. woohoo Förövrigt ska jag jobba utan mitt crew på hif idag eftersom hysan var för upptagen med körskolan, och märta har fått nytt jobb som behövde henne ikväll..
 
På fredag ska jag och märta göra sundspärlan osäkert. WOOHOO, sen ska jag jobba där på lördag. Så det får inte bli för mycket svinerier!
 
Måste bara tipsa om en sak. Som jag skrev i mitt förra inlägg så använder jag ju bara balconette bh:ar. Så där med måste jag också tipsa om detta. Jag köper alltid mina bh:ar från halens, då dem enligt mig både har bäst pris och passform. Man får två st för 200 kr, när man annars på ex. på hm får en för 150 kr. HÄR har ni länk
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0