i landsproblem

Åh efter att spenderat hela dagen i telefonen, så är jag så lycklig. Det börjar närma sig ljusare tider, fast jorden snurar mot mörkare. Är så jäkla happy, och jag verkligen längtar så mycket. Jag ska berätta mer när det verkligen börjar närma sig! :D
 
Nu till ett problem, som verkligen behöver tass itu med! Alltså jag älskar att köpa byxor. Men alltså hallå? Gråa eller svarta? Så jävla läckra! Mitt sökande efter fler baggy byxor har ju gått åt helvete eftersom gud inte vill att vi med nigghabutts ska dölja våra juveler. HÖHÖÖH
 
 
Och dessa.. Vilka är bäst är ju den stora frågan. Dem guldiga känns mer exklusiva, men dem svart funkar ju till både fest och vardags. Men samtidigt har jag ju många svarta byxor, men samtidigt så funkar dem till allt. wtf
 
Jaja, jag får sova på saken. Jobba imorgon igen, och på torsdag. Sen är börjar jag min internsivutbilning på körskolan på måndag. Fucking yey!
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: jennsaaaaaan

Frågan ang dem översta. TA SVARTA! :D sjutk snygga.

2012-10-17 @ 20:33:33
URL: http://jenniemalmgren.blogg.se
Postat av: Märta

var är byxorna ifrån? :D aaahh så snygga

2012-10-18 @ 23:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0