ni hittar oss i drive-in(en) på donken

Ja det är där jag och mac hållt hus de senaste dagarna..
 
Igår var det shopping orgie på väla. Fyfan vad mycket fint det blev. 1 par nya byxor, en ny plånbok, 2 st t-shirtar och ett par skor. Så jävla nöjd!
 
Ikväll ska jag hoppa in och jobba natt på santa maria, eftersom jag är så jäkla snäll. Men i själva verket kunde jag inte tacka nej eftersom det är fett nice med cash. Annars så har jag ju faktiskt tagit ledigt för jag ska hinna med min körskola. Men så är det ibland! :D
 
Gjorde förövrigt naglar i fredes, och jag är mega nöjd. Här får ni se resultatet! Men som ni vet har jag problem att vara seriös, så jag bjuder på min careface min också!
 
Är mega nöjd! 280 kr kostade det, på salongen precis bredvid drive in körskola i långvinkelsbacken.
Har hittat lite mer jag vill klicka hem online, sen är det shoppingförbud efter det!
Men eftersom jag hoppat in och jobbat lite extra nu under mina lediga veckor så kommer jag ändå få en helt okej lön nästa månad :D
 
Här är btw mina skor också, kommer bo i dem. Tiden stannade upp och halelulja spelades upp i min huvud, när vi i slowmotion sakta närmade oss varandra.
Ja det var väl allt för mig nu. Hade velat skriva exakt vad jag sysslat med dem senaste dagarna. Men jag orkar helt enkelt inte. Idag ska jag fan ta ner mina vinterjackor från vinden, sen tradera mig lite. Och det är nog fan allt
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0