a week off

ja! fyfan vad skönt. Är ledig hela nästa vecka då mitt jobb är stängt för serviceunderhåll. Så i nästa vecka blir det bara jobb på olympia på måndag. Sen är jag ledig! kommwe hinna göra så jäkla mycket. Riktigt skönt!

Efter jobb idag tog jag min ädla springare och cyklade upp till posten och skickade mina paket. Kom hem, bäddade ner mig i soffan, åt bulle med bulle och råkade somna. Vaknade nu kl 20 haha fail på mig.

Nu ligger jag i soffan, slöast i världen. Men det blir väl så när man går upp halv 5.

Nu ska jag tvinga mackan komma hit och röka med mig. Han ska nog få sin födelsedagspresent också. Dock för tidigt, men kan inte hålla mig! :D

Kommentarer
Postat av: urban vintage

vad bra jobb du ha, vad heter detta ställe?

Svar: santa maria, fast jag har ju 3 jobb till :P packa tortillas är något jag drömt om i hela mitt liv. haha
Lovisa Dahlqvist

2012-09-20 @ 01:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0